Tóth Anett irodalmi blogja

Saját és kedvenc irodalmi művek kerülnek ide fel. Az oldal szerkesztés alatt.

versek

regenyek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

Nézz és láss

2007.09.30. 15:22 | Toth Anett | Szólj hozzá!

Ha szíved gondoktól terhelt,
ha segítségre szorulsz,
s nem segítenek...
Nézz és láss meg engem,
én segítek, ha akarod,
mert...

Ha a világból semmit sem értesz,
hogy mikor, miért kegyetlen s kegyes,
s nem tudod elmondani kinek...
Nézz és láss meg engem,
én meghallgatom,
mert...

Ha fáj az élet,
s erőt vesz rajtad a félelem,
ne félj, az megöli lényed...
Nézz, láss és érezz,
én biztonságot adok,
mert...

Ha úgy érzed, nem szeretnek,
ha egyedül vagy,
nem vesznek észre...
Nézz és láss meg engem!
Igaz barátod vagyok,
mert... én szeretlek!

S ha boldog vagy éppen,
s mással is meg kell osztanod,
modd el, ne habozz...
Nézz és láss meg engem,
veled nevetek majd,
mert... hisz tudod!...

 1993. február 2.

  Tóth Anett

(A vers utánközlése csak a szerző engedélyével lehetséges.)

Címkék: versek

A bejegyzés trackback címe:

https://tothanett-muvei.blog.hu/api/trackback/id/tr40181450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása